maandag 12 september 2011

Reactie van de week (1): Waar was u op 9/11

Niemand kan de onnoemelijke impact die 9/11 op wereldvlak gehad heeft ontkennen. Een emotionele gebeurtenis voor jong en oud die 10 jaar later nog nasmeult. De Standaard vroeg vorige week aan zijn lezers of die zich nog herinnerden of ze wisten waar ze die bewuste dinsdag waren.

Ook Eddy Schollaert uit Erembodegem herinnert zich deze dag nog in geuren en kleuren. Bij de pinken als hij is, wist Eddy onmiddellijk uit welke hoek de wind en de vliegtuigen waaiden, wat hij ook direct in zijn geliefkoosde electrozaak verkondigde. De linkse medemens krijgt ook een veeg uit de pan. En tot slot  krijgen we nog een niet mis te verstane waarschuwing mee. Bedankt voor je leuke bijdrage, Eddy!

Op 08 september 2011 omstreeks 09:10, zei Eddy Schollaert, Erembodegem (Aalst): 

"Ik zat in de wagen en reed naar een elektro zaak in Aalst. Eerst dacht ik dat ze een film bespraken,maar dan zeiden ze op de radio dat ze om het kwartier nieuws gaven.Mijn frank viel toen snel en ik dacht: daar zitten moslims achter!Ik vertelde in de winkel wat ik gehoord had en zei tegen de man achter de toog (elektro Schelfout):dat is een daad van moslims en ik was er 100% op. Het is de meest ingenieuse aanslag ooit! Gelukkig hebben de Amerikanen het brein te pakken gekregen! Al is het maar een magere troost! Het zeer betreurenswaardige feit hier bij ons is dat we hier overrompeld worden door Moslims en dat zij hun geboorteaanwas enorm is,links bondgenten zijn van de moslims en hun hier hen alle faciliteiten geven en wij binnen x-jaar onder de knoet van de islam zullen leven.Onze democratie is gebasaard op stemrecht en stemrecht is gebaseerd op één persoon, één stem! Mensen aub gebruik jullie verstand als je weer ééns mag(moet)gaan stemmen bij verkiezingen!Onze toekomst is in gevaar! "

Geen opmerkingen:

Een reactie posten